Get Adobe Flash player

Szeretettel várlak! Csatlakozz!

Ha az oldalon lévő tanácsokkal segítettem neked a hétköznapjaidban, ha teheted kérlek támogass a munkámban, hogy még több tanáccsal tudjalak segíteni a jövőben is. Köszönöm a felajánlásodat!
donate1

bankkartya

Menű
Hírlevél
Kedvezmények, újdonságok!
Iratkozzon fel a Zsuzsa-dúla Hírlevélre!
Szülészet linkgyűjtemény
Szülészet magazin
Szeretettel várlak! Csatlakozz!

summer-pregnancy

“A várandósság nem betegség” – szokták volt mondani, és bár sok igazság van benne, de a nagy kánikulá kánikulában és a tűző napon mégis, valahogy minden sokkal nehezebbnek tűnik. Egy kis segítség, hogyan küzdd le a nyári „nehézségeket”.

Fokozott bőrvédelem 

A kismamák fokozott pigmentképződéssel számolhatnak, az arcon óriásszeplők jelenhetnek meg, pláne kreol bőrű nők esetén. Ezt a helyzetet a napfénnyel sajnos csak súlyosbítani és maradandóbbá tenni lehet. A várandósoknak károsodnak a rostjai, és ha ezt a folyamatot napfénnyel terheljük, könnyebben képződnek striák, a szülés után pedig nehezebben regenerálódik a bőr. Babavárás idején tehát semmiképpen nem javasolt a napozás, és ne tartózkodjunk hosszú ideig fénynek kitett helyen. Kenjük magunkat fényvédővel, és autóban utazva, vagy ablak mellett ülve is krémezzük be magunkat. A legtöbb terméknek nagyjából fél óra kell, mire felszívódik, és maximálisan ki tudja fejteni a hatását, de ne feledkezzünk meg az utánkrémezésről sem. Emellett lenge ruhával, kalappal védjük bőrünket a naptól.

Vitaminok nyáron is
A vitaminok a nag nagy melegben is nagyon fontosak, emellett pedig a m magnézium is – amire a kismamáknak fokozottan sz szükségük van – számos jó hatással bír. Nagy melegben, különösen utazás során a kismamáknak keményedhet a hasuk, fáradékonyabbak lehetnek. Ha már jó előre, az utazás megkezdése előtt magnézium magnéziumot szedünk, elébe mehetünk ezeknek a problémáknak.

A vitaminok közül a B6-vitamin pedig – főleg az első trimeszterben – különösen jótékony a terhes terhességi hányás, reggeli émelygések ellen, ezen felül segíti a folsav és a magnézium felszívódását, beépülését.

Többször keveset
Babával a pocakban kétszer olyan fontos rendszeresen és egészségesen táplálkozni, megfelelő mennyiségű folyadékot inni, ezért – és a farkaséhség és szomjúság ellen is – érdemes többféle harapnivalót (müzliszelet, aszalt gyümölcs) és vizet bepakolni nyaralás, illetve utazás alatt a kézitáskába. A nyaralás alatt is étkezzünk rendszeresen, együnk többször, kis adagokban, így enyhíthetünk a gyomorégésen. Fogyasszunk tápláló ételeket, utazunk, ahol a vízminőség bizonytalan, kerüljük az ottani nyers z zöldségeket és gyümölcsöket, vagy hámozzuk meg a azokat, vízből pedig csak palackozottat válasszunk.

Remélem hasznos volt?
_____________

Ha tetszett osszd meg az ismerőseid között 🙂

A facebookon is követhettek, itt tudtok csatlakozni hozzám. Ne feledjék, hogy csak akkor jelennek meg a bejegyzéseim nálatok, ha a Követed lehetőségre is rákattintatok. Kérlek, hogy néha like-old vagy kommenteld és osszd meg a bejegyzéseimet, különben a Facebook nem osztja meg feléd a friss tartalmat!

Köszönöm szépen!

Hogyan védjük …  Nyári terhesség Mire figyeljünk… Hogyan öltöztessük

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...